Drei Stunden zwischen zwei Flügen - und andere Meistererzählungen

by F. Scott Fitzgerald
State: New
$20.39
VAT included - FREE Shipping
F. Scott Fitzgerald Drei Stunden zwischen zwei Flügen - und andere Meistererzählungen
F. Scott Fitzgerald - Drei Stunden zwischen zwei Flügen - und andere Meistererzählungen

Do you like this product? Spread the word!

$20.39 incl. VAT
Only 1 items available Only 3 items available
Delivery: between 2021-06-24 and 2021-06-28
Sales & Shipping: Dodax

Check other buying options

1 Offer for $20.39

Sold by Dodax EU

$20.39 incl. VAT
State: New
Free Shipping
Delivery: between 2021-06-24 and 2021-06-28
View other buying options

Description

Geschichten aus den Roaring Twenties, als das Trinken und Tanzen kein Ende hatte, skandalöse junge Frauen ihr Haar kurz trugen (wie in der Erzählung ›Bernices Bubikopf‹) und nur eines im Sinn hatten: den Männern den Kopf zu verdrehen.

Contributors

Author:
F. Scott Fitzgerald

Further information

Translator:
Renate Orth-Guttmann
Dirk van Gunsteren
Walter Schürenberg
Bettina Abarbanell
Media Type:
Taschenbuch
Publisher:
Diogenes
Biography Artist:
F. Scott Fitzgerald, 1896 in St. Paul (Minnesota) geboren, wurde schon mit seinem ersten Roman, ›Diesseits vom Paradies‹, auf einen Schlag berühmt und stand mit seiner Frau Zelda im Mittelpunkt von Glanz und Glimmer. ›Der große Gatsby‹, sein heute meistgelesenes Buch, war jedoch ein finanzieller Flop. Um Geld zu verdienen, ging Fitzgerald 1937 als Drehbuchautor nach Hollywood, wo er 1940 starb.
Language:
Deutsch
Original Title:
Fitzgerald, Stunden
Number of Pages:
352

Master Data

Product Type:
Paperback book
Release date:
June 1, 2012
Package Dimensions:
0.178 x 0.112 x 0.022 m; 0.222 kg
GTIN:
09783257241853
DUIN:
NONS5618KOR
Manufacturer Part Number:
34520924
$20.39
We use cookies on our website to make our services more efficient and more user-friendly. Therefore please select "Accept cookies"! Please read our Privacy Policy for further information.